FANDOM

Uwaga: Na tej stronie są wykorzystane treści z Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia. Jest to zrobione wyłącznie w celach testowych.

Błędy w animacji - błędy występujące w animacji i treści kanonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Ogólne, dotyczące całości serialuEdytuj

  • Szkoła, do której uczęszczają główni bohaterowie, w polskim dubbingu jest nazywana liceum. Podczas, kiedy ona nim nie jest. We Francji, kolegium jest dla francuskich klas od sześciu klas (wiek: 11-12) do klas trzech (wiek: 14-15).

NawałnicaEdytuj

  • 16:48 - 16:57 - 17:07 - Podczas sceny na dachu Czarny Kot trzyma Biedronkę za rękę. W kolejnej scenie, gdzie pokazani są w całości, trzymają się nadal za ręce. A już w następnej scenie, kiedy Biedronka patrzy na niego ze złością, żeby ją puścił, trzyma ją za nadgarstek.

BańkorEdytuj

  • 11:28 - Rose ma brązowe włosy.
  • 12:18 - Pomimo przemiany z Biedronki, Marinette ma dalej czerwone wstążki we włosach.
  • 15:14-15:20- Juleka, Nathanaël oraz Mylène znajdują się po prawej stronie schodów. W następnych ujęciu widać ich po drugiej stronie, obok Rose, Kima oraz Maxa. W tedy pojawiają się również Chloé, Sabrina oraz Alix, których nie było wcześniej widać.
  • 17:12 - Czarnemu Kotu skończyły się poduszeczki na pierścieniu a i tak przez długi czas jest jeszcze w przebraniu.

Kotowtór Edytuj

  • 18:13 - Czarny Kot pokazuje Biedronce ile ma poduszeczek na pierścieniu (ma jedną), a za sekundę ma ich 5.

Czasołamaczka Edytuj

  • 11:37-11:44 - Ivan chowa się za drzewkiem przed Czasołamaczką, jednak gdy dziewczyna ląduje na ziemi, Ivan siedzi na ziemi i nie widać żadnego drzewka.
  • 12:00 - 12:27 - Po ochronieniu Biedronki, Czarny Kot ma otwarte oczy, scenę później są zamknięte, jednak kilka sekund później znowu są otwarte.

Pan GołąbEdytuj

  • 16:14-16:18. - Gdy Biedronka użyła Szczęśliwego Trafu, moneta była czarna w czerwone kropki, a gdy upadła jej na rękę była czerwona w czarne kropki. Lecz, gdy wrzucała ją do automatu ponownie była czarna.

Lady Wifi Edytuj

  • 13:13 - Czarny Kot ma 2 swoje kije (w ręce i na plecach).

IlustrachorEdytuj

  • 1:19 - Nathanaël idąc, potyka się o plecak Mylene, w tle na ziemi widać torebkę Marinette, w ktrórej znajduje się Tikki, a w 1:22 widzimy, że jej torebka jest przewieszona przez ramię.
  • 12:49 - Ilustrachor mówi:
Chcę, żeby Marinette mnie pokochała

Natomiast Władca Ciem odpowiada:

A ja chcę zdobyć jej Miraculum

Wychodzi na to, że Władca Ciem wie, że Marinette posiada Miraculum, ale to tylko błąd w polskim dubbingu.

  • 16:52 - Koci Kij w trakcie dialogu Biedronki i Kota jest czarny, natomiast gdy kamera pokazuje rzut pokoju, widzimy, że kij jest srebrny. Niespełna parę sekund później widzimy Kota odpierającego atak Ilustrachora za pomocą czarnego kija, a później gdy zatrzymuje on piłę rzuconą w stronę Chloe. Kij pozostaje czarny do zakończenia sceny.
  • 18:04 - Widać wyraźnie, że Koci Kij wystaje zza pleców Kota, choć przed chwilą był wbity w dwóch częściach w ścianę za Ilustrachorem.
  • 18:11 - Widzimy, że Kotu zostały około cztery minuty do detransformacji, a w 18:56 została mu mniej niż minuta.
  • 18:11 - Kula, którą Ilustrchor dorysował Kotu znikła, zanim Biedronka użyła swojej mocy.
  • Potrzebny czas - Wychodząc z pokoju Chloé Marinette upuszcza przerobiony rysunek na podłogę. Jednak, gdy Ilustrachor podaje jej zaproszenie na imprezę i wychodzi, wyciąga go z wewnętrznej kieszeni swetra.

ArcyGlinaEdytuj

  • *potrzebny czas* - Biedronka używa Szczęśliwego Trafu przed tym, jak Czarny Kot używa Kotaklizmu. Mimo to Biedronka zostaje w ratuszu dłużej niż Kot, a to ona pierwsza powinna się przemienić.

Mroczny AmorEdytuj

  • 16:07- 16:13 - Podczas sceny "tworzenia" Kotaklizmu, Czarny Kot mimo, że został zestrzelony strzałą nienawiści, ma nadal normalne usta.
  • 16:58- 17:02 - Łuk Mrocznego Amora znika na kilka sekund z jego ręki, po czym znowu się pojawia.

PostraszycielkaEdytuj

  • 13:07 - W polskim dubbingu, podczas rozmowy z Biedronką, Czarny Kot mówi: Do uzupełnienia w ran=mach testów.

To tak, jakby wiedział, że Biedronka chodzi razem z nim do jednej szkoły (błąd polskiego dubbingu).

  • 11:11 - Adrien zdejmuje but, a podczas transformacji ma go.
  • 20:25- 20:41 - Po odpędzeniu Akumy z przypinki Mylene, ta ją nadal ma, ale na końcu filmu Nino już jej nie ma.

Czarny MieczEdytuj

  • 18:45 - Pierścień Czarnego Kota miga, mimo tego, że nie użył Kotaklizmu.

MimEdytuj

  • 13:11- Biedronka i Czarny kot wnieśli się na kiju który jest również doczepiony do pleców Czarnego Kota.
  • 14:31-14:36 - Czarny Kot używa kija, osłaniając autobus, jednak na jego plecach widać Koci kij.
  • 18:15 - Mimo, że z kolczyków Biedronki znika ostatnia kropka, wygląd dziewczyny nie zmienia się.

Kung Zup Edytuj

  • 13:29 - Biedronka mówi do Czarnego Kota "Mam nadzieję, że uda nam się powstrzymać wuja".

GraczEdytuj

  • 8:18 - W tle widać zdjęcia Adriena, mimo, że Marinette wcześniej je zdjęła.
  • 4:32 - Podczas gdy Max opuszcza bibliotekę po przegranej grze, odzywa się Kim, ale jego usta się nie ruszają.

LalkarkaEdytuj

  • 12:55 - Lady Wifi rzuca siedzeniem Marinette, a na następnej scenie ten przedmiot jest na swoim miejscu.
  • 13:32 - Biedronka dzwoni do pani Chamack przez jojo, które ma także przypięte do pleców.

Wonna KsiężniczkaEdytuj

  • 2:57 - 3:28 - Gdy Adrien przybiega do Nino, na schodach nikogo nie ma. Po chwili gdy Marinette z nich schodzi, aby podać Adrienowi notatki, są tam ludzie.

Diablo RockmanEdytuj

15:49- 18:02 - deska, na której stoi XY, pęka. W następnych scenach można zauważyć, że znowu jest ona cała, po czym ostatecznie pęknięty wcześniej kawałek odrywa się.

ReflektaEdytuj

  • 8:50 - W tle obok Kima widzimy lewitującą fryzurę Max'a.

AntybiedronaEdytuj

  • 9:04 - 9:08 - Z twarzy Chloé znika maska z jej kostiumu Biedronki. W następnej scenie maska pojawia się ponownie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki