FANDOM

Witam Was w kolejnym wywiadzie! Tym razem pytania zadałam MyLadyFox, birokratce oraz autorce kącika rysowniczego w naszej gazetce! Serdecznie zapraszam ^^

To w takim razie na sam początek może przedstawisz się czytelnikom?

Witam wszystkie Biedroneczki i Kotki. Zwą mnie MyLadyFox (ewentualnie MLF). Jestem biurokratą oraz administratorem na naszej zacnej Wikii. W wolnej chwili od zajęć codziennych również edytorem.

W jaki sposób właściwie zaczęła się Twoja przygoda z Miraculum?

Jest to dosyć odległy czas, ale co nieco pamiętam z tamtego okresu. Oglądając Disney Channel trafiłam na odcinek Miraculum. Jeśli dobrze pamiętam, był to odcinek "Nawałnica". Z ciekawości zaczęłam poszukiwać w internecie nowych odcinków i tak też trafiłam na wiki. Początkowo byłam jedynie czytającym, ale serial wciągnął mnie na tyle, że zaczęłam edytować. Właściwie był to mój pierwszy kontakt z Wikią w roli edytora, więc musiałam się wiele nauczyć.

I tym samym odpowiedziałaś także na moje drugie pytanie, czyli o początek przygody z Wikią. Jak wspominasz owe początki? Trudno było Ci edytować, czy może było to łatwe?

Wspominam je bardzo ciekawie. Wikia wówczas się rozwijała, nie była aż tak rozbudowana i można było bardzo łatwo znaleźć coś do roboty. Jako edytor nie było trudno, ale jako twórca danych słów — były małe trudności. Nie miałam doświadczenia w pisaniu takich rzeczy.

Jak się czułaś, gdy otrzymałaś uprawnienia administratora, a następnie biurokraty?

Uprawnienia administratora dostałam na własną prośbę. Początkowo miało być to tylko na jakiś czas. Starsi użytkownicy mogą pamiętać wprowadzanie sporych zmian w blogach. Dano mi uprawnienia, ponieważ zgłosiłam się jako chętna do pomocy przy blogach i Rudy Kotek rozważyła pozytywnie moje "zgłoszenie". Kiedy napisała, że mogę zostać administratorem na stronie na mojej twarzy pojawił się duży "banan". Natomiast z przyjęciem obowiązku biurokraty pojawiła się nie tylko wewnętrzna radość i satysfakcja, ale również niewielka wątpliwość, czy podołam zadaniom, które wiążą się z tym stanowiskiem. Co prawda brakuje mi jeszcze odwagi w niektórych sprawach, jako osoba "wyżej", ale pracuję nad poprawą tego.

Jak oceniasz siebie jako biurokratkę?

Chyba nie idzie mi najgorzej, ale mogłoby być lepiej. Mam nadzieję, że w przyszłości usprawnię bardziej swoje działanie na wikii.

Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie związane z tą wiki?

Chyba nie mam jednego najlepszego wspomnienia. Jestem na wiki od lutego 2016 roku i wiele się wydarzyło przez ten czas. Nawet jeśli któregoś dnia będę musiała odejść z Wikii, najlepiej będę wspominać wszystkie osoby, które poznałam dzięki tej stronie.

Jakie rady dałabyś początkującemu użytkownikowi?

Nie poddawać się i poznawać Wikię. Czytający jest tylko obserwatorem, ale kiedy ktoś chce zacząć swoją przygodę z edytowaniem, wtedy warto zapoznać się ze stroną i jej możliwościami. Każdy zaczynał tę przygodę i zapewne pamięta, jak to jest. Nowa strona, nowe narzędzia. Warto robić testowe strony albo blogi, aby zobaczyć, jak co działa, zanim zostanie to dodane do artykułu. I oczywiście wytrwałości w zdobywaniu tej wiedzy.

Dziękuję za rozmowę! Czy chciałabyś coś dodać lub kogoś pozdrowić?

Pozdrawiam wszystkich czytających i naszą administrację. Wypatrujcie rudych ogonków a może znajdziecie liska. Podobno nie gryzie, ale kto to wie.

I to już wszystko w dzisiejszym wywiadzie! Jeśli macie jakieś pytania do MyLadyFox, nie wahajcie się zadać ich w komentarzach!

~Dżemiś